فروش لوازم جانبی موبایل و لب تاب

فروش لوازم جانبی موبایل و لب تاب

فروش لوازم جانبی موبایل و لب تاب

فروش لوازم جانبی موبایل و لب تاب

مشاوره خانواده راهی به سوی سلامت و تعادل

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده رشته ای از روانشناسی می باشد که کمک بسزایی در برطرف کردن مشکلات و ارتباطات خواهد داشت. شما چه نظری در مورد مشاوره خانواده دارید؟ آیا تا به حال به مشاوره خانواده رجوع کرده اید؟ هر انسانی ممکن با طرف مقابلش مشکلاتی داشته باشد. در گذشته بیشتر برای رفع مشکلات به ریش سپیدها روی می آوردند اما امروزه با توجه به روش های گوناگون زندگی و نیازهای متنوع خانواده ها با مشکلات اساسی تری مواجه می شوند به همین ترتیب مؤثرترین راه حل انتخاب روشی همچون مشاوره خانواده است. در واقع مشاور خانواده با کمک و پشتیبانی از زندگی طوری برنامه ریزی شده است که به تمام اعضای خانواده کمک کند تا اعتماد به نفس و احترام متقابل را به وجود آورد.


بهترین مشاوره خانواده


یکی از مهم ترین وظایف مشاوره خانواده این خواهد بود که سکوت اختیار کند به تمام حرف های شما گوش دهد و طرفین را به سکوت و آرامش دعوت کند و این حس آرامش و اعتماد را برای مراجعه کننده ها به وجود آورد. خانواده  می تواند منبع عشق و محبت و امنیت برای تمام اعضای خانواده باشد و می تواند احساس امنیت خاطر و آرامش را برای بزرگ‌سالان، نوجوانان و حتی کودکان را فراهم بسازد ، اما بعضی وقت‌ها ارتباط بین خانواده ها تحت فشار قرار می گیرد و سبب بروز اختلاف می شود همچنین شما می توانید در برخی مواقع از مشاوره آنلاین استفاده کنید. مشاوره می تواند در موارد زیر به تمام اعضای خانواده کمک کند.

  • شناسایی و درک مسئله و برای حل مشکل
  • برقراری ارتباط مؤثر با مراجعه کننده ها
  • ارائه بهترین راه حل ها
  • بررسی و تشریح کردن مسئله
  • و...

مشاوره خانواده


  معرفی انواع مشاوره خانواده


مشاوره خانواده به مشکلات ازدواج، روابط بین خواهر و برادرها، مشکلات دوران نامزدی، مشاوره تغییرات زندگی، مشاوره کودک، مشاوره طلاق، مشاوره فردی و مشکلات روانشناختی... می پردازد.

عوامل زیادی وجود دارند که هر یک از آن ها می توانند هم بر زندگی شخصی ما و هم خانواده مان تأثیر داشته باشد. بعضی وقت‌ها هم مشکلات شخصی خودمان کاملاً روی خانواده تأثیر گذار است. عشق، تنفر، وفاداری و خیانت‌های در زندگی می تواند تأثیرات روانشناختی و عاطفی محکمی داشته باشد.


چگونه برای جلسه اول مشاوره خانواده خود را حاضر کنیم؟


هیچ‌گونه الزامی در جلسه اول به مرکز مشاوره وجود ندارد که هر چیزی گفته شود و یا اینکه خود را به طور کاملاً رسمی آماده کنید، گاها بعضی از زوج‌ها فقط می‌خواهند بدانند چرا باید به این مرکز مشاوره مراجعه کنند و یا چه چیزهایی باید در مورد آن بحث و گفتگو شود. اگر برای مراجعه حضوری مشکلاتی از قبیل رفت و آمد وجود دارد می توانید از مشاوره روانشناسی آنلاین برای شروع استفاده کنید.


کجا می توان از یک مشاوره خانواده خوب استفاده کنیم؟


به طور یقین در مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی تحت نظارت سازمان نظام روانشناسی و بهزیستی می توان از خدمات مشاوره خانواده خوب استفاده کرد.

 

5 دلیل مهم برای درخواست کمک از مشاوره خانواده

  • زمانی که با همسر خود همانند یک هم خانه هستید.
  • وقتی نمی‌دانید چطور اختلافات خود را با همسر خود بیان کنید.
  • وقتی همسرتان رفتارهای ناپسندی از خود نشان می دهد.
  • زمانی که به نظرتان هیچ چاره ای نمانده به جز طلاق و مجبور به ادامه زندگی خواهید بود.
  • وقتی به خاطر فرزندان به زندگی با همسرتان ادامه می دهید.